~ Here be spoilers ~

Sunday, April 1, 2007

“in l.a., nobody touches you. we’re always behind this metal and glass. i think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we

am si uitat ce naiba am mai vazut, ca am vazut o gramada, cu varfurile storytelling, fear, anxiety & depression si welcome to the dollhouse by my beloved todd solondz [asta cred ca e cel mai putin strong film al lui], mystic river de clint eastwood [inca un mare rol mic by laura linney], lonely hearts [un fel de bonnie si clyde unde salma face pe diva si chiar si este], bandits de barry levinson [cu cate blanchett in rol de varf al unui triunghi echilateral foarte simpatic] si crash [cu michael peña, cel mai tare dintre multi altii tari] de paul haggis [fiind el scriitor si producator de million dollar baby, deci funia si sapunul erau asigurate]. crash mi-a placut foarte mult [nici nu m-as fi asteptat la altceva din partea mea], dar am sa-i reprosez 1 ca e prea tezisto-moralist si 2 ca tema e prea stravezie si prea repetata deloc subtil in fiecare scena, in fiecare cuplu de personaje si urla in fiecare cadru, ca si cum ai sublinia un pasaj dintr-o biblie cu foi subtiri la pagina 799 [unde scrie 'thou shalt suffer because you are too engrosed in you own issues to see that those who are different do not have much to do with them'] si urmele minei s-ar vedea pana la 899 [unde scrie 'thou shalt suffer because you are different and you will always have to deal with this'].

the prestige, e neaparat de vazut, charming si captivant.

getimagephp.jpg

infamous mi-a placut mult, personajul ala e atat de ridicol incat ii plangi de mila, apoi ii plangi de mila din alte motive si la finalul filmului iti dai seama ca n-ar trebui sa-i plangi deloc de mila pentru ca e un creator implinit. in cele din urma. si da, daniel craig foarte tare.

harsh times, pe care vi-l foarte recomand, cu dulceata de freddy rodriguez din 6 feet under si cu un christian bale la fel de redneck ca intotdeauna, dar care in filmul asta e defect rau de tot si face un rol de care sa-ti amintesti.

harshtimes8.gif

No comments:

Post a Comment